pátek 30. října 2015

Se svou kůží na trh


Udělala jsem tento týden další krok v mém minipodnikatelském životě - zavolala jsem paní na Tišnovské radnici a přihlásila se na Adventní trhy 28. 11. v Tišnově (od osmi do jedenácti hodin dopoledne). Stačilo jen vyplnit formulář, poslat ho paní mailem a zajistit si stůl, na kterém  budu mít své věci vystavené (stánky, které zapůjčují, už došly). Cena je více než příznivá - 50 Kč za metr čtvereční.

Už teď  z toho mám trochu stres. Možná to až moc prožívám, ale: všechno musí být (podle mě) pěkně naaranžované, ideálně ověšené pěknými cedulkami, nesmí toho být na stánku ani málo ani moc. A já se musím tvářit mile a vesele, i když budu určitě pořádně nervózní z toho, když budou lidi chodit kolem a nic nebudou kupovat. Chtěla bych toho za ty čtyři týdny, které mi zbývají, strašně moc stihnout. Ušít víc maličkostí, než mám teď na Fléru (ideálně nějaké obaly na knížky, nákupní tašky a podobně), vyrobit si nějaké vizitky a visačky. 

Není to prostě jen tak, jít se svou kůží na trh :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat