pondělí 23. listopadu 2015

Ušito




V pátek mi dorazily Šárčiny látky. Krásné i tak, ale v krásném balíčku ještě hezčí. Látková visačka, režný provázek, ke každé látce cedulka s názvem a návodem k použití. K tomu jako dárek super praktické kapesníčky, které umí v pračce pochytat zbytkovou barvu. Já na tyhle serepetičky a vychytávky a krásná balení jsem, takže jsem měla radost až na půdu.

V mžiku byly látky v pračce, pak hned na topení a ještě večer nastříhat... Následoval ale hektický narozeninový víkend plný návštěv a vína. Vína bylo moc, až příliš, a tak jsem se k šití dostala až v neděli večer. Zato jsem pak šila až do půlnoci. Protože "půlnoční" látka si to přímo žádá. 

Vznikla z toho koženkovo-látková toaletka, vypodšívkovaná a vypodložená kvalitními výztuhami, které udrží pěkný tvar dlouho a dlouho a ještě déle, a vůbec látku nezvlní jako mnohé levnější typy výztuh. Protože kvalitní látka si zaslouží kvalitní zpracování. Vzadu pastelově žlutá koženka, na zipu kožená šňůrka. Použila bych ji klidně jako psaníčko, má přesně tu velikost. Z druhé látky vzniklo pouzdro. Piškvorkovo-hvězdná látka je totiž pro pouzdro jak dělaná. Tentokrát doplněná mentolovou koženkou, výztuhy stejné jako u toaletky. 

S látkami mám ještě spoustu plánů - z Půlnoční určitě peněženku a malou kabelku, z Rozkvetlého štěstí letní tašku a tu s balóny, Dobrodružství v oblacích, tu si budu syslit holkám do jejich nového pokoje. Ten by totiž měl být celý takový "nebeský"...

Žádné komentáře:

Okomentovat