středa 2. prosince 2015

Podruhé v Top výběru Fleru





Radost až nad mraky!!! A o to větší, že dnešek je mírně ve znamení stresu.


Potřebuji dnes došít všechny své objednávky (dva batůžky - jeden z toho naštěstí už jen dokončit, toaletka, jeden penál a dvě voděodolná pouzdra).  Proto jsem se ráno výjimečně rozhodla, že: na oběd bude zbytek včerejšího oběda, uklízet čurbes po dětech se bude až večer, ven se nepude (stejně prší). A budu šít. I s dětma. Nějak je prostě zabavím a nad svými resty získám náskok.

Holky byly zlaté. Chvíli si přebíraly mojí krabičku s knoflíky, pak stříhaly odstřižky látek a koukaly mi pod ruce. Potom zmizely v obýváku a kupodivu tam byl klid. Žádné bitky, žádný řev. Takže u mě velká spokojenost, o tom se mi ani nesnilo...

Asi po deseti minutách přišla starší Klárka napráskat Terezku, že se maže krémem. To už jsem tušila, že to nebude jen tak. Ale že bude od krému celý stůl, půlka gauče, stopy všude po koberci a Terezka mastná od hlavy až k patě včetně všeho oblečení... Moje nervy. Takže konec šicí poklidné idylky a půlhodinový úklid.

Ale do toho pak pošťačka s balíčkem a krásnou látkou od Myyny. A pak zjištění, že jsem pro dnešní den v Top výběru. Takže, krém, nekrém, já jsem spokojená :)


Žádné komentáře:

Okomentovat