čtvrtek 28. července 2016

Pyssla



Holky mají hrozně rády, když jakoukoli činnost dělám s nimi. Od malování - skvěle fungují antistresové omalovánky - přes plastelínování až po skládání pidiperliček na minidestičky. Krabici Pyssla korálků za pár korun z IKEA už máme z poloviny prázdnou a Klárka pomalu přechází z nejjednodušších obrázků na ty složitější.

Aby mě skládání bavilo, mám potřebu nacházet poskládaným a následně vyžehleným věcem nějaký smysl. Naštěstí na pinterestu jde najít využití nepočítaně, některé podle mě hodně povedené. Koho zajímá víc, mrkněte na můj pinterest...

6 komentářů:

  1. Jéé, toto vůbec neznám, ale tomu mému lumpínovi by se to mohlo líbit:-) Děkuji za tip i inspiraci na P.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem úplně nejradši, když tip na inspiraci splní svůj účel - tak ať se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasný. Mě vůbec nenapadlo, že by z toho šlo poskládat i něco co by se mi líbilo :-) Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  4. Není zač :) Mě teď dost lákají ty hodiny.. A mají nově v IKEA i pastelové barvy korálků:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodiny vypadaji dobře. Já hned hledala, jestli maji i další barvy a nenašla jsem. Tak jsem hledala špatně, to jsem ráda a poprosim někoho, kdo bude mít cestu, aby se nám stavil. Korálky nám docela krátí ty dlouhé dny s angínou. A mě to teď láká taky :-)

      Vymazat
    2. Na stránkách IKEA jsem je teď taky nenašla, ale kamarádka je tam nedávno ulovila, tak snad je mají. http://recydrops.blogspot.cz/2017/01/drobne-narozeninove-ulovky-dalsi-novinky.html. Tak příjemné a rychlé uzdravování :)

      Vymazat