pondělí 16. ledna 2017

Pro miminka

Co mě loni překvapilo a z čeho jsem měla velkou radost byl velký zájem o sadu mých černobílých hraček pro miminka. Vymyslela jsem je pro kamarádku, která mě o pár černobílých hraček pro své očekávané miminko  poprosila.

Je to ale vlastně skvělý nápad obdarovat miminko (nebo spíše jeho maminku, co si budeme nalhávat) něčím jiným než tuctovým chrastítkem z tuctového hračkářství. Často ale člověk nemá moc času pátrat, navíc podle sebe vím, že brzy zapomínám, co se vlastně může hodit. A hlavně: pokud chceme obdarovat už několikáté dítě v rodině, které už všechno má po svých starších sourozencích, je dost těžké něco kloudného vymyslet.

A tak jsem si/vám sestavila inspirační koláž..


Co se týká hraček, už u Terezky se mi moc osvědčil kroužek z dřevěných korálků. Pokud se nechcete pustit do vlastní výroby a dát tak dárku další rozměr, seženete je třeba u Lucky. Od kamarádky jsme dostali úžasné vyřezávané zvířecí kousátko - Vrajovi. Nebo skvělé háčkované multi hračky nabízí Little Man - můžete si vybrat barvy, tvary a kde co všechno přímo vám (a miminku samozřejmě) na míru. A Břichopasí ovečky, kočky a zajíci už jsou proslulí - a budou pokojíček zdobit dlouho..

Někdo rád kupuje oblečení. Možná hodnotím podle našich extra blinkacích dětí, ale myslímže slintáčky se musí hodit snad každému. A krásné rostoucí Ízypízy gaťata v klasickém obchodě opravdu neseženete. Nakonec moje úchylka na černošedobílo, maximálně ještě béžové, mimi oblečení: například merino bodýčko od Dupeto.

S knížkou To je moje je podle mě úspěch zaručen a o šitých knížkách od Zity ani nemluvím - ty bych nejradši nakoupila všechny. A krmila rybičku klidně i sama,..

Tak ať je radost několikanásobná!

P.S. Máte nějaký další tip?

4 komentáře:

  1. Spoustu :D Musim rici ze jako budouci mama jsem nemela prehled ale ted :D Tech krasnych veci je..ze do supermarketu uz nikdy nemusim :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak... a člověk se tak krásně pokochá když všechny ty krásné věci prochází :)

    OdpovědětVymazat
  3. Baruško,děkuji za koláž,inspirace není nikdy dost! :-) My máme všechny hračky po Adamovi a zatím jsme nic nekupovali. Kromě doma vyráběných nebo šitých, máme hlavně dřevěné hračky a pak lego:-) A malé jsme kupovali jen kousatko od Aponky z fleru a je super!:-) Měj se krásně. :-) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Aponku kouknu, tu neznám. Díky. Těším se až se za pár let někomu mimčo narodí a já už vůbec nebudu ohledně novorozenců v obraze, že sem jen kouknu a budu vědět, co koupit:)

      Vymazat