pondělí 27. února 2017

Karneval

Co se mi moc líbí na naší školce je respektování ročního chodu lidových tradic. Karneval bývá na konci masopustu, Morana po Smrtné neděli, ... K tomu spoustu povídání, tvoření, písniček.

Co se mi už líbí méně na mé domácí přípravě je (letos už čtvrtým rokem) šití kostýmu den/noc předem. Klárka začíná vymýšlet kostým v létě, pak se každý týden alespoň jednou zeptá, kdy už ho půjdeme šít. A já přesto odolávám až do posledního dne. No co už se mnou.. (Ale příští rok si dávám předsevzetí)

Letos ve znamení červené látky z IKEA.




2 komentáře:

  1. Karkulka a Maková panenka. Moc hezké masky a holkám to sluší.
    Nápadité. Přiznávám, že takovou fantazii nemám. Podle něčeho ušít, to jo, ale vymyslet neumím.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Lenko, já to taky nevymyslela. Karkulka je na přání Klárky podle té z Třech bratrů a Maková panenka podle obrázku. Korále do vlasů už jsou někde ve školce ztracené:( Makovou panenku jsem šila na zakázku, ale když jsem v kostýmu pak Terezku fotila, nešlo jinak než ji ušít i pro ni :)
      Díky za pochvalu:)

      Vymazat