středa 26. dubna 2017

Konečně batoh


Je to většinou tak, že stíhám šít a nestíhám fotit / nahrávat na Fler, FB / psát sem na blog. 

A nebo přesně naopak. Píšu, fotím, upravuji, postuji - ale šít stíhám jen málo.

Tento týden ale nestíhám tak ani tak. A doma to taky vypadá trochu jako po výbuchu.

Zato jsem ale byla u kadeřnice, plavat, na závodě koloběžek (díky, Jaji), s Klárkou na kolečkových bruslích, se  všema třema holkama v tišnovském muzeu. Něco za něco.

...

Ještě do minulého týdne se mi dařilo alespoň dodržet své vlastní předsevzetí, a to ušít dvě kabelky nebo jeden batoh týdně. Velkých kabelek už tak mám na skladě šest a k tomu dva batohy. Tady je jeden z nich.


Chtěla jsem ho sem dát až bude naskladněn i na Fleru. I s tím druhým, šedohnědým, rolovacím. Jen mi nějak trvá batoh hezky, stručně, smysluplně a hlavně atraktivně popsat.

Takže putuje nejdříve sem - třeba mě to popožene k další akci.

I když nevím, nevím.. Počasí venku mě popohání spíše do peřin :)



P.S. Batoh je volný, za 1700 Káčé - to kdyby mi někdo chtěl ušetřit to psaní popisu  (a sobě příplatek provize na Fleru)

6 komentářů:

  1. Luxusní! Ten můj mi každý závidí...;-) DOPORUČUJI! (Dobrovolné, neplacené reklamní okénko by Oringle:-D) P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, moc díky! Takovýchhle doporučení si cením nejvíc..Cením si jako všech, to jo. Ale to od Oringle.. :)

      Vymazat
  2. Baruš, je krásný, profi, věřím, ze se u tebe dlouho neohřeje;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, díky. Sklad (skříňka) už mi krapet přetéká, tak snad se opravdu dlouho neohřeje :)

      Vymazat
  3. Je nádherný. Povedl se.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat