pondělí 8. května 2017

Jarní


Tolik jsme toho v posledních deseti dnech zažili a viděli, že mi připadá jakoby čarodějnice byly už nejmíň před měsícem..

Začali jsme minulý dlouhý víkend výlety v okolí Tišnova v nadějně jarním počasí. Pokračovali čtyřmi dny v Českosaském Švýcarsku v melancholicky chladném dešti-nedešti a zakončili to včera svatbou Karlova bráchy v Ústí nad Labem - chladno bylo, ale sluníčko to zachraňovalo.

Až dnes jsem se proto dostala k fotkám z minulého víkendu.

Brusná - Veselský chlum - Prudká. Záměrně vybraná trasa po vršcích místních kopců. Spousta výhledů, rozkvetlých starých stromů a v závěru dost terénní sešup čerstvým bukovým lesem. Byli s námi kamarádi a jejich děti - motivovat někoho k chůzi proto nebylo příliš třeba. Jen chodit příliš blízko balíkům slámy se nevyplácelo :) Tři holky a kluk dělaly luční kytici (škoda, že se žádnou nepodařilo v neuvadlém stavu donést až domů), našli perníkovou chaloupku (nebo ji našel strejda Ondra?) a vymýšleli nám hádanky ("závora - řekni heslo").

Oběd na louce kousek pod Veselským chlumem. Sára dostala první šanci prozkoumat zblízka trávu. Sluníčko - vítr - teplo - zima.







První máj jsme  oslavili v kopcích na druhou stranu od Tišnova, z Úsuší přes Pasník do Předklášteří. Tentokrát už jen nás pět a naše borderka Kuky.




V úterý mě po tom všem čeká rychlý návrat do šicího tempa. V sobotu se totiž chystám do Žďáru nad Sázavou do kulturáku na Fler trh. Všichni jste samozřejmě zváni. Pro mě další nová zkušenost - jen těch obalů, záložek a miniorganizérů bych chtěla ještě pár stihnout ušít. Prostě jako vždycky..

2 komentáře:

  1. Ty výlety vypadají skvěle. Škoda, že už nebydlíme v Brně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vyrůstala v rovině Poodří, takže kopce jsou pro mě pořád dost exotika :)

      Vymazat