čtvrtek 8. června 2017

Městské batohy


Dvoupříspěvkové okénko do našeho rodinného života dnešním postem končí, vrhám se na byznys :) Mám totiž na srdci několik restů a jedním z nich je popsat trochu blíže mé batohy. 

Jejich šití už si "sedlo", nadávky skončily - pokud tedy nenašiju koženkové dno k hornímu konci látky jako dnes. Co si ovšem nesedlo je Sára, spí zásadně jindy než je potřeba , navíc se v posledních dnech dost rozplazila, takže můj šicí režim byl mírně narušen. Nestíhám proto šít batohy tak rychle jak bych chtěla, nicméně dva jsem včera i s detailním popisem konečně nahrála na Fler. Je to vůbec možné, že je šiju už skoro rok a na Fleru jsou první dva kousky? Zkusím se polepšit. Raději ale nic neslibuju, prázdniny se blíží a Sára bude zrychlovat.




Občas někdo brblal taky na to, že nemám nikde své ušité batohy vystavené pohromadě. Tak to už teď taky mám. V koláži vidíte devět z jedenácti ušitých kousků, pokud chcete fotek více, koukněte sem - na můj Fler blog.

Popis obou variant batohů - rolovacího a s klopou -  jsem včera na Fler vymýšlela půl dopoledne, takže ho tady jen zopakuji a doplním detailními fotkami, které na Fleru nejsou.



Koho tedy zajímají vnitřnosti mých batohů, prosím čtěte:



Výška rolovacího batohu je 40 cm, šířka 38 cm, dno 10 cm – to vše v zarolovaném stavu.

Výška klopového batohu je 42 cm, šířka 38 cm, dno 10 cm.

Rolovací batoh se zapíná magnetickým zapínáním v rolovací části, zarolováním a sepnutím karabinou. Pokud se Vám zrovna nechce nebo nemáte čas, stačí secvaknout magnet a horní část jen překlopit – batůžek je stylový i tak.






Batoh s klopou zapnete na zip a přes něj přehodíte klopu. Připevníte karabinou. Pokud máte batoh plnější, dá se popruh s karabinkou délkově nastavit - myslím tím prodloužit.  


Velkou výhodou je množství snadno přístupných kapes. Na nejnutnější věci slouží pohotovostní kapsa na zip vně batohu. Když potřebujete schovat klíče nebo telefon, nemusíte rolovat celý batoh.  Uvnitř je v zádové části velká kapsa na laptop (šířka asi 30cm, výška asi 35cm) uzavíratelná přezkou na suchý zip. Na přední části je všita kapsa na drobnosti, abyste je už nikdy nemuseli lovit na dně batohu. Podle vašich přání tuto kapsu rozdělím na dvě části nebo ne.




Občas se mi povede vybrat do vnější kapsičky  a vlastně i na celou podšívku batohu veselou a vtipnou látku - co jiného jde taky vybrat k deštníkům než kapky? :) Pokud mě žádná látka z mých zásob do nosu necvrnkne, vybírám barevně neutrální látky, nejraději nebělenou bavlnu, na které věci naskládané v batohu nezanikají a zároveň je podle mého prakticky nešpinivá.


Batoh je celý vypodšívkován, záda jsou vyztužena textilní, ale velmi, velmi pevnou výztuhou. Aby batoh držel tvar a Váš počítač byl v bezpečí.

Zádové popruhy jsou délkově nastavitelné.

Zádové popruhy jsou koženkové, uvnitř vyztužené polypropylenovým popruhem. Jsou několikrát prošity a pevnostním stehem přišity k zádům batohu – nosnost batohu je cca 5 kg.




Zádová část, klopa a dno batohu je z kvalitní čalounické koženky, v případě zašpinění lze tyto nejvíce zatěžované části otřít vlhkým hadříkem. V případě ušpinění látkové části, lze batoh opatrně v ruce vyprat (30°C).

Každý batoh je svou kombinací látky a koženky naprostý originál - stejný batoh už znovu neušiji. Vy tak budete taky originál :)

Pokud jsem někoho na batoh nalákala, dva momentálně ušité a ihned dostupné najdete tady. Pište mi sem, ušetříte si tak Fler provizi.

Další možností je nechat si u mě ušít batoh v kombinaci látek a koženek přesně na míru - napište mi své představy, já  Vám pošlu vybrané kombinace na fotkách k finálnímu výběru.



Příště mám pro Vás ještě jednu novinku (nebo dvě.., vlastně tři :)) týkající se černobílých hraček pro miminka, a pak už zase chvíli něco nereklamního..

7 komentářů:

  1. Bože, to je nádhera! Ten z Flertrhu u Kristýny obdivuji nonstop!Jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
  2. A já zase chodím k Tobě na blog obdivovat fotky :) Dík :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Evi díky. Jsem nadšená, že už je šiju s radostí a ne s utrpením :)

      Vymazat
  4. Dokonalé! Jako ten můj :-)Kristýna (Victorky)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Pochvala od majitele batohu extra zahřeje :)

      Vymazat
  5. Jsou dokonale, Baruš! Obdivuji to prošití, precizní. To pořád nějak nemůžu vypilovat, asi někde dělám chybu:-D

    OdpovědětVymazat