čtvrtek 5. října 2017

Nová kolekce, nová kabelka

Když si koupím nové boty, chodím v nich pak několik dnů po doma a kochám se tím, jak dobře jsem vybrala. 

Když odcházím od stroje, vyskládám ušité věci pěkně vedle sebe a pár dnů si je nechám někde na očích.. Je to asi trochu namyšlené si pak chodit kolem nich a říkat si, jak jsem je pěkně ušila, uznávám. Mě to ale dělá radost a je to přesně to, co doma s dětmi někdy postrádám - uklizená kuchyň vydrží pár minut, maximálně hodin, o prázdném koši s prádlem a uvařeném jídle ani nemluvím..

Kvůli těmto mým soukromým "výstavkám" mě  poslední dobou začalo bavit šití v kolekcích. Koupit si více látek ze stejné kolekce, nakombinovat je s koženkou, se zipy a ušít několik kousků, které k sobě navzájem budou ladit.

A navíc: když dá do oběhu novou kolekci má milá Šárka Honsová alias Wilburrina, nemůže prostě vzniknout kousek jen jeden, ani jen dva..

Tři látky se základem v tmavě modré a světle šedé, doplněny někdy jen decentně, někdy o dost výrazněji, barvami. Mě k nim sedla karamelová koženka, k těm veselejším kouskům pak koženka červená. Kombinovat k sobě můžete kousky ze stejné látky, ladit vám to ale bude i když zkombinujete různé látky. Kochejte se se mnou :))





První, do čeho jsem se s novými látkami pustila, byla překlápěcí kabela. Noční, tmavomodré Šárčiny látky jsou moje nejoblíbenější a já už delší dobu měla v plánu mé původní překlápěcí tašce prodloužit uši, aby se mohla nosit na rameni, uši a popruhy zeštíhlit, aby byly elegantnější a tašku méně vyztužit. Vznikla variace na takzvané tote bags, nákupky. Rozměry jsou 36 cm šířka, 41 cm výška a 9 cm dno, uvnitř je velká dvojitá kapsa, zavírá se překlopením. A pokud cestou z práce nakoupíte, vejde se to. Mimoflérová cena je 1200 Kč.

Ke kabele je ze stejné látky peněženka, miniorganizér (18 krát 13 cm) a toaletka (28 cm šířka při horním okraji, 17 cm výška, 9 cm dno).



Další sada je ze světlounce šedé látky: stahovací pytel na záda, toaletka (uvnitř s voděodolnou omyvatelnou látkou) a miniorganizér na všechno potřebné, co se nám všem obvykle povaluje na dně kabelek a batohů. Asi jsem se zamilovala do karamelové koženky...




Poslední z vybraných látek v této kolekci je vtipně veselá hmyzí látka. Mám ušitou peněženku a organizér, v budoucnu mám ještě v plánu batoh, tato látka si o něj totiž přímo říká. V kombinaci s červenou koženkou. Pro zapálené přírodovědce..


Kdo má odvahu kombinovat vzory, co třeba takhle?







Na Fler poputují tyto věci až nejdříve za týden, příští týden ale mají velkou šanci se prodat. Proto jestli vás něco z nich zaujalo, pište hned :)

Cena peněženky je 450 Kč, toaletky 400 Kč a miniorganizéru 200 Kč. Pytel na záda stojí 550 Kč.

Krásný konec týdne přeju..



17 komentářů:

  1. Tak to se ti povedlo! tašky i článek. Ať se rychle prodají a můžeš si koupit další krásné látky!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta modra je prostě dokonala! Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se sem musím pořád vracet. Ta kombinace na 1.batohu je tak skvělá, že furt přemýšlím, že si udělám takové hnízdečko pro miminko. Je to barevně neutrální a to my potřebujeme. Díky moc za inspiraci :-) Terka

      Vymazat
  3. Ta modrá je nádherná! A ty sady nemají chybu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky, ty látky k sadám přímo vybízí :)

      Vymazat
  4. Ta modrá sada se mi též líbí! Skvělé! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji mám ráda, k džínám jak vyšitá.. Díky!

      Vymazat
  5. Páni, to je kus krásné, dobře odvedené práce! Paráda...;-) P.

    OdpovědětVymazat
  6. Si profík:-)
    pozerala som si znovu vaše bydlení a ukazovala mužovi:-)
    Náš čakajú posúvne dvere a schody na ,,hvezdárne,,.Koľaje na pos.dvere máme s hrdzavou úpravou.
    Chcela som ti dať tip:
    Ikea má teraz lampu akoby klavírová stolička, jednu takú ,,barovú,,stoičku máte, lampa by sa vám hodila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleno, díky za tip, hned jdu kouknout, vždycky jsem IKEA sortiment měla v malíku, poslední rok jsem ale mírně mimo :)Je super, že při těchhle postupných rekonstrukcích mámě pořád něco před sebou, že jo? :) A dík..

      Vymazat
  7. Baruš, krásné, moc! Miluju ladící sety! :-D Věřím, že už je máš fuč! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je tedy naprostá pecka, také bych si chtěla teď někdy pořídit nějaké nové věcičky takhle pro sebe, ale zatím všechny penízky, které dostanu z práce putují hezky do složky kuchyně :( Doufám však, že už se z toho brzy vymotáme, protože je to fakt strašně zdlouhavý a už mně to nebaví :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné kabelky, hlavně ta první modrá :-) . Také mám nejraději pořádně velké tašky, do kterých se mi vejde hodně věcí. Nevýhoda je, že v kabelce nemůžu skoro nikdy nic najít :-D . Nevím ale jak to udělat, abych si brala míň věcí. Prostě toho s sebou potřebuju hodně.

    OdpovědětVymazat