pátek 15. prosince 2017

S čím si hraje roční dítě?



Neboť velmi rychle tyto věci zapomínám, rozhodla jsem se pro každoroční inspiraci vás (a v budoucnu i sebe samé) ohledně krásných hraček pro děti.

Mám teď čerstvě v hlavě s čím si Sára ráda hraje, co ji baví, snad i rozvíjí a taky co mému oku lahodí. Jak poroste, budu v dalších letech přidávat další tipy.



Pokud letos opomenu gumovou kačenku do vany, o které jsem tady už několikrát psala, mou krabici odstřižků látek, krabičku s čajovými sáčky a krabičku papírových kapesníků (poslední dvě výrazně nedoporučuji:)), máme doma oblíbené toto:


- navlékání čehokoli na cokoli - krtek od české Detoa nebo mírně pokročilejší ryba z e-shopu Agátin svět

- stavění komínů - stavíme z obyč dřevěných "klapetek" nebo kostek, ale s dřevěným magnetickým pávem (Agátin svět) to určitě musí jít taky skvěle

- k narozeninám Sára dostala velké dřevěné magnety Farma (firma Villac). Moc hezky a podle mě zábavněji než v knížce se na nich Sára uší poznávat zvířata (až na to, že už jich polovinu nadšeně naházela za ledničku)

- Pěnové nálepky do vany jsme nikdy neměli a holky si s nimi na návštěvách vždycky hodně hrály - firma O-oops a Bathtime story - Forest - Sáře jsem o jejich Town variantu napsala Ježíškovi

- misky s dírkami do vody z kaučukového dřeva (Agátin svět - pro kojence a batolata), které se určitě dají vkládat i do sebe, musí být skvělé. My máme plastové (IKEA): skládáme na sebe, do sebe, přelíváme ve vaně a taky je točíme na podlaze jako káči - to má Sára vůbec nejradši

- k dřevěnému pišlickému autu asi není co dodat - je úžasné

- co se týká knížek, tak nám letos Ježíšek nadělí tuto skvělou interaktivní od Svojtky se spoustou otevíracích oken a prostrkovacích dírek - to aby čtení bavilo nejen dítě, ale i vás :) - Kdopak bydlí v ZOO a Kdepak bydlí zvířátka

- specialitou nakonec jsou látkové, didaktické, hmatové, montessori a nevím co ještě knížky byZita. Zita dokáže dovnitř z pevné plsti našít tolik úžasností, že si určitě po večerech budete hrát i vy :)

- co jsem do koláže nepřidala, jsou dřevěné vozíčky s dřevěnými kostkami a víkem, skrz které mohou děti kostky různých tvarů prostrkovat. Podle mě geniální nápad a několik dlouhou dobu použitelných hraček v jednom - jen teď nemůžu najít žádný kloudný obrázek..




Původně jsem chtěla tento příspěvek napsat až po Vánocích, aby to snad nevypadalo jako nějaký náš dopis Ježíškovi, říkala jsem si ale, že by se vám teď před Vánoci mohl hodit jako inspirace pro děti ve vašem okolí. No, krapet nestíhám, a tak nevím, jestli tu inspiraci ještě stihnete letos zužitkovat. Pardón.. Taky jsem původně chtěla vkládat i s odkazy, ale nechám to nakonec na vás - však vy si už hračku "vygůglíte"

Do běžných hračkářství už téměř nechodím - krom jednoho regálu s dřevěnými hračkami mě tam většinou nic nezaujme. Mám ale poslední dobou moc ráda Agátin svět (má kamenné prodejny i jinde než v Praze) a taky e-shop s většinou (nebo jen?) českými hračkami od malovýrobců - Pro prcky. Kvalitní knížky pro děti, ale nejen pro děti, má brněnská Dlouhá punčocha. Rozhodně nejde o žádnou nastrčenou reklamní akci, všechno vychází jen z mých zkušeností - to abyste si o mě nic nemysleli :) 

Snad jsem vás trochu inspirovala a pokud máte nějaký další tip, budu za něj moc ráda. 

Krásný víkend vám všem..





Žádné komentáře:

Okomentovat