čtvrtek 11. ledna 2018

První letošní..


.. batoh.

Z osvědčené látky (Šárka) a osvědčené kombinace. Od Báry pro Báru :)

.....

Nějak se letos nemůžu dostat do tempa. Ani šicího ani životního.

Ráno tma, holky nechtějí vstávat a já vlastně taky ne.

Milion každodenních povinností, každý den stejných a pořád se opakujících, mě občas strašně ubíjí. To asi každého, že?

Snažím se dělat věci, které mi dělají radost, ale mám tak málo času.

Ne, že by mi děti radost nedělaly, ale někdy by se hodilo pár dnů dovolené (od rodičovské dovolené)..

Spoustu sil sobě i vám všem přeju!

8 komentářů:

  1. Parádní kombinace :-) A k té chuti "do života" - bude líp :-) Já začala letos s ranními rozcvičkami pro dobré nastartování dne a je to super. Vstávám kvůli tomu sice o 20 minut dřív, abych mohla cvičit od 5,40 - 6,05, ale nelituji (a to se mi dřív taky ráno nechtělo brzy na nohy .-)) A taky jsem si udělala radost a začala si plnit některá přání, která jsem si dříve odpírala třeba kvůli nedostatku času, jiným starostem, dětem atp. A hned je líp! Tak krásné dny i do vaší domácnosti A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko díky! Cvičení je skvělá věc, já bez pravidelné dávky pohybu ztrácím náladu hrozně rychle, to jo. Taky cvičívám - Pět Tibeťanů, ale nějak si nemůžu ustálit pravidelný denní čas - zkusím ráno když obejdu kolečko škola - školka. Vstávat jsem kvůli cvičení taky zkoušela dřív, ale já jsem typická sova a dřív než musím prostě nevstanu. Spíš později - proto každý den do školy běžíme:)

      Vymazat
  2. Týjo, ségra je Bára a má od vás objednaný batoh, tak jsem zvědavá, jestli je to on . to bych ji ho pomalu záviděla :-) povedeny je. Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tédá, tak to můžete začít závidět - je to pro ni :) A je sranda, že moje ségra je taky Terka :)) Díky!! Bára

      Vymazat
    2. No teda ta si ho hezky vybrala:-) a ještě větší sranda je, že já mám dceru Kláru a Bára má Sáru :-D T.

      Vymazat
  3. Barčo, mě už je hloupé psát ti opět, že to mám stejně... ale je to tak... rozjezd se zataženou ruční brzdou, všechno mi trvá, něco dokončit je katastrofa... nesesumírované nápady v hlavě, hrozná únava.... nejlepší by byla dovolená od dovolené, to jsi vystihla senzačně. Ale to také nehrozí...prarodiče jsou daleko, dva roky bez jediné pauzy a hlídání jsou náročné. Ale bude líp, to se zase rozjede, neboj! Však jak jsme si psaly v říjnu nebo kdy a pak to fičelo, co? :-) Tak ať vše brzy překonáš a je líp! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, já Ti chtěla psát i teď, ale nějak se taky nemůžu dohrabat. Jojo, asi to jednou za čas dorazí, tyhle stavy. Jsem se už začala i těšit do práce.. Ale teď jsem byla po hódně dlouhé době celé odpoledne sama v Brně a trochu to pomohlo. Vyraž :)

      Vymazat
  4. Barčí, leden je přece měsíc určený na to, aby se člověk flákal, chodil spát brzo a vstával až když je to nezbytně nutné, a hlavně si na sebe nekladl žádné velké nároky!!! Jsem to tak vyhodnotila už vloni a letos se tím zcela záměrně řídím (proto ještě nemám ani tašku do porodnice, ani nic jiného, o psaní komentáře ani nemluvím:))) Takže, to že jsi jak se zataženou ruční brzdou je v pořádku a naopak je načase začít ji vědomě zatahovat i všude tam, kde jsi to ještě neudělala:))) pak přidjou v únoru první závany jara a když budeš náležitě odpočatá, budeš jak střela, uvidíš:)

    OdpovědětVymazat