středa 25. května 2016

Den dětí


I když sem na blog píšu poslední dobou o dost méně než bych chtěla, můj život se čím dál více zrychluje. A pořád mě všichni varují, že až začnu chodit do práce, až budou holky chodit do kroužků, až bude Klárka ve škole, až nevímcoještě, bude  hůř. Tak jsem na to zvědavá a snažím se nepropadat panice.

Každopádně tento týden se musím pochválit, připadám si alespoň na chvíli tak trochu jako ty pověstné superženy. Stihla jsem toho od pondělka strašně moc  - raději ani nebudu vzpomínat co všechno, abych nepraskla pýchou - všechno rychle, celkem efektivně a s minimálním stresem. Mezi to jsem stihla vložit i tři návštěvy, takže relaxace taky nějaká byla, z toho dvě u kamarádek s tlupou dětí, což znamenalo, že i holky chrochtaly blahem. Do mezičasů jsem stihla postupně vkládat úklid, a tak jsem dnes před obědem dodělala poslední uklízecí resty, které jsem díky nádhernému výletnímu víkendu nezvládla. No, je pravda, že největší čurbes tady byl zrovna ve chvíli, kdy si paní od nás z Tišnova přišla vyzvednout peneženku, ale co už, nikdo není dokonalý, že. 

A to vše ve dnech, kdy muž přišel z práce až pozdě, takže akorát tak stihl říct holkám dobrou noc. Tedy ve dnech, kdy nestíhám obvykle nic, večer padám únavou a jsem nevrlá. Asi mě zachvátila nějaká energetická fáze těhotenství nebo co..

Ale konec pochval, mám na svém seznamu i neodškrtané položky. Mezi nimi například post o tom, co všechno krásného a nádherného, ryze českého a ve velké většině handmade se dá u nás sehnat pro děti k jejich svátku. Ten jsem chtěla napsat už minimálně v pondělí - aby jako ještě byl čas něco z toho objednat. Každopádně snad ještě pořád není pozdě, MDD je "až" za týden, tak šup, šup, ať to stihnete :)



Krom úžasného dřevěného autíčka pro rodinku Pišliků, které mám i na svém pomyslném seznamu hraček pro případné miminko-kluka a které se dá doplnit o celý zástup dalších dopravních prostředků, je všechno dohledatelné na Fleru. 

Kdo má rád drobnější, levnější, ale přece jen českými "lidmi s citem pro věc" namalované hračky, ten musí zajásat nad botanickým pexesem od Amélky nebo nad autoskládačkami všeho druhu z dílny PEPE hračky. O kousek dráž vyjdou dopravní razítka mé jmenovkyně barusky27, množiny mé oblíbené Jou Jou nebo mnou už dlouho chtěné puntíkovánky.

Co se dřeva týče, zaujala mě Scully, od které si můžete objednat různé skládačky a vkládačky. Šité hračky přesně podle mého vkusu má ve své nabídce Intro - třeba tyhle látkové kostky se dají využít od ožužlávání miminkem až po školkový věk. A kdo má doma umělce nebo umělkyni, ten ocení šitý pastelkovník, ve kterém se žádné umělecké dílo nepokrčí a žádná pastelka neztratí. Jen odkaz na tenhle konkrétní pastelkovník se mi někde zatoulal a ne a ne ho najít (to asi abych si o sobě nemyslela:)). 

Tak co, vybrali byste něco? Nebo máte jiné tipy? Já sama sobě si slíbila, že holkám k jejich dětskému svátku konečně ušiju každé panenku (po tom, co jsem jich x prodala a ony pořád nemají žádnou), ale střádám nápady na svátky a narozeniny..


Žádné komentáře:

Okomentovat