úterý 16. května 2017

Chrastítko


Dlouho už mám choutky vyměnit slona z mých černobílých mimihraček za něco jiného. Šustící uši jsou sice fajn, ale jejich ruční našívání trvá hrózně dlouho. A přišívám je poctivě, dvakrát i třikrát dokola, protože batolata slonům jistojistě dávají zabrat. Navíc nemám moc v oblibě plyšáky a sloník plyšáka vlastně dost připomíná. Hlavně ale ty pracné uši..

Napadlo mě chrastítko a dlouho mi trvalo než jsem vymyslela tvar. Nakonec jsem zvolila to nejjednodušší, co šlo. Vlasatá hlava a uchopovací část tak akorát miminkům do ruky. Vyšla jsem z rozměru (průměru?) nohy mých šitých baletek, mám totiž už několika miminky prověřeno, že právě noha panenky se moc dobře v ručkách drží a žmoulá.

Vyšité oči nesmí chybět, jen trochu váhám, zda přidat i úsměv - co myslíte, jo nebo ne? 

Chrastítko uvnitř s rolničkou nakonec vypadá jako miminko, což je trochu kouzlo nechtěného. Ale líbí se mi to tak - miminko pro miminko.

Mám teď rozpracovány dvě "limitované edice" mimihraček, takže už si můžete představovat jak asi budou vypadat.

Tohle chrastítko právě teď testuje naše Sára, abychom odhalily případné nedostatky a pak už hurá na další, prodejní..





12 komentářů:

  1. už se tak těším, až je bude pro koho kupovat, jsou kouzelné, Báro! pravidelně nakukuju, fandím a zdravím, Lenka z Dlouhé

    OdpovědětVymazat
  2. No to je dokonalé, roztomilé a malé Sáře to moc sluší. Proč nemám takové krásné nápady? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. S úsměvem i bez něj, nebo jen s malou tečkou - je krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicol, tečka - to je přesně to, co potřebuju a co mě nenapadlo. Díky!

      Vymazat
  4. Krásné a roztomilé. Nechala bych bez pusinky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Zkusila jsem dneska místo pusy takovou čárkotečku a myslímže dobré. Brzy se pochlubím..

      Vymazat
  5. Já bych nechala bez pusinky. Jinak je kouzelné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se půlkulatá pusa taky moc nehodila, ale ta čárkotečka.. :) Dík

      Vymazat
  6. To je moc krásné chrastítko. Jemné a něžné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.. Barev je všude spousta, tak mám radost, že se tyhle černobílé líbí.

      Vymazat